Fredag - Redan fredag?

Fick sitta och fundera en stund innan jag kom på vilken dag det var. Allt har blivit tok för mig nu. Jobbade i måndags, åkte till Gnarp 7,15 tisdagmorgon. Åkte till Sundsvall med 13 bussen på onsdagen och hade min körlektion. Igår for Mathias och jag till banken efter hans jobb sedan blev det vero moda-kväll med Kalazo och nu är vi här, Fredag. Jag har inte hunnit med att förstå vad som händer ännu. Inte konstigt och idag vid 14 kommer pappa in till stan så ska möta upp han och Madde. Mathias kommer in till stan när han slutat. Men ikväll ser det ut som att bli en lugn kväll, men det brukar vända. Synd att Kicki slutar så sent.

Svammel, svammel. Eller något sådant. Ni kan skippa läsa det där. Jag stressar sönder mig helt enkelt.

Igår var jag med Kalazo på Vero Moda-kväll som sagt. Johanna Henriksson köpte en klänning!? Fick för mig att jag vill ha klänning på nyår när jag såg den. Den var riktigt fin och eftersom det var 20% igår så kändes det inte som att det gjorde något. Haha, jag handlade mer än Madde igår. Händer inte ofta ska jag säga er.
Tack för igår Kalazo.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0