Fredag. - Idiotförkylning!

Förkylning tar aldrig slut. Nu när jag fått tillbaka den största delen av min röst så sviker näsan. Gaah! Men förkylningen ska inte få trycka ner mig. Ska svänga in på jobbet då jag bytt ut handduken till kläder och käkat något. Ska in och prata lite med Peter. Skulle behöva veta över jul + att jag gillar mina arbetskamrater så jag är gärna där ändå. Jag skulle bo där heltid om jag inte hade Mathias. Utan tvekan. Men nu är det så att jag har Mathias och så ska det vara. No changes. Jag älskar dig!!!!

Sitter och lyssnar sönder på Agnes - On and on. Den låten går inte att varken hata eller tröttna på. Den har då fastnat mellan mina hjärnhalvor och vägrar lossna. Men kan inte säga att den stör mig. Man blir glad av den.

Efter jag vart på jobbet blir det Birsta md Kicki. Julklappshandling. Måste ju börja någon gång. Nog för att jag tjuvstartat men det gills inte. Nu ska jag klä på mig och käka.
Läsa lite bloggar och sånt där intressant.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0