Fredag. - Gnarp ikväll!

Idag kunde jag sova lite längre än vanligt. Sov till 10. Hyffsat skönt. Drömt lite konstigt dock men jag lever ju så så farligt kan det inte vara.
Det snöar ute. Vintern är på g nu, det märks. Det betyder att det snart är jul. Vad mysigt!

Igår blev det Rickard och Vilai som jag trodde. Och trevligt var det också. Männen och Mathilda satt och tittade på hockeyn, jag och Vilai for ut till Birsta de 50 minuterna som var kvar tills de skulle stänga. Kom tillbaka och bara pratade och pratade. Riktigt trevligt då jag älskar att prata. Åt nötter och några kycklingkebab som Vilai kallade dom. Gott.

Ikväll blir det Gnarp. Äter först middag här sedan hämtar vi antagligen upp Madde om hon inte tar bussen. Skulle vara trevligt om hon for ner med oss. Imorgon blir det flytt för familjen. Mina grejer ska även flyttas till ett förråd, men grejen är den att jag har inte packat. Inte hunnit, så jag får jobba stenhårt ikväll. Madde erbjöd sig att hjälpa mig. Kolla in mammas och syskonen lägenhet tänker jag göra idag också. Har ju inte fått sett den. Träffa Ellen. Imorgon kommer även mormor och morfar. Trevligt, trevligt.

Idag, om någon timme tänker jag dra mig mot jobbet. Hämta mina skor och höra med Peter om julen och tider. Sist fick jag inte veta någonting. Rätt störigt.

Det här var 23-10-2008
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: anette

Vad ska ni göra i helgen? :)

2008-11-14 @ 12:26:22
URL: http://anetteforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0