Fredag. - Duktig flicka!

Klev upp med Mathis imorse. Åt frukost med honom och sådär. Han åkte vid 6,30 så jag letade min handsfree. Som jag till slut fann. Klockan blev 7 och det var dags för mig att gå ut till bussen. Var inne på trafikskolan strax innan 8 så jag satt mig vid datorn och pluggade teori. 8,30 var det dags för min körlektion. Det gick bra men hade kunnat gått bättre. Roligt var det i alla fall.

Efter körlektionen pluggade jag mer teori och for sedan ut till Birsta, by myself. Rätt knepigt ändå men det kändes skönt och som om jag behövde åka ensam. Var först ner på Ica Maxi och handlade frisörsax och presentpapper, gav med sedan bortåt coop forum och ikea efter det. Hittade lite småfynd här och där. köpte mig en korv och sådär. Ensamt men trevligt.
Nu är jag här hemma med min älskling, snart blir det middag,
Trevlig helg!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0