Fredag. - Dagen!

Dagen har vart rätt najs. Gick in en snabbis på jobbet och pratade med Linda innan jag tog bussen in till stan. På bussen in till stan så måste jag ha haft Sundsvalls fränaste chaffis. Han spelade dansbandsmusik rätt högt och sjöng eller visslade till låtarna samtidigt som han trummade med handen. Det var något nytt i alla fall.
Mötte upp pappa på navet, gick till Maddes skola. Väntade vid hennes skåp, eller där hennes skåp var förrut i alla fall, det visade sig att vi var på fel sida gatan. Hon hade lektion i huset mittemot. Bara för att jag var så duktig och hittade till hennes skola och skåp. Jag satt där, skulle vara inne internet men det slutade funka så jag spelade röj.

När Maddes utvecklingssamtal var klart begav vi oss till Barista. Pappa bjöd på fika. Pappa och Madde åt skogsbärspaj och jag åt en pecannötspaj. Faktiskt riktigt gott. Begav oss sedan på en liten tur på stan, kulturmagasinet, hemköp sedan till Madde. Tog en promenad typ runt staden och sådär. Hem till Madde igen, kissade. Träffade Mathias utanför henne och for sedan in till stan. parkerade sedan blev de McDonalds. Jag vägrade låta pappa åka hem när han bara ätit en korv till middag så jag nästan tvingade på honom mat. Eller tvingade och tvingade. Han kände väl att det inte var mer än rätt. Pappa for hem 17,30 mot Gnarp och vi tre andra vandrade mot parkeringen. Mathias och jag sade hejdå till Madde sedan for vi och hämtade Makke. Hade Jimmy ett tag i bilen. For runt. Lämnade Jimmy. For till Ljusta, träffade folk. For till bergsåker och nu är vi är. Eller jag är här. Mathias och Makke for nyss med Turboloa eller vad dom kallar honom. NU väntar jag bara på att Kicki ska sluta så jag kna umgås med henne :)

Nu fick ni lite att läsa :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0