Dåliga minnen. Bra minnen.

Satt och tittade igenom mina bilder på telefonen. Hittade massa underbara minnen. Visst, det finns dåliga minnen, det finns det många av. Men det finns ännu fler bra minnen. Varför tänker man inte på dom? Varför står alltid om dåliga i centrum? Man är lärd att alltid tänka positivt, men det är inte det enklaste när det dåliga kommer upp. Dom här bilderna betyder en massa för mig, och det är därför jag laddar upp dem. Jag vill dela med mig av mina underbara minnen. Även fast ni kanske inte förstår varför och vad de handlar om. Jag vill bara dela med mig, Tänk på livets ljusa stunder!


The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, snyggaste bilden ;P

Fan va ja vill göra om den dagen.

Måste ju fan råkas på nå snart tycker ja ;O

2008-07-22 @ 23:22:13
Postat av: Bettan

Johanna?! Det var verkligen lågt att lägga upp den där bilden?! :O

2008-07-23 @ 00:18:39
Postat av: Johanna

Jag vet, la ju bara upp snygga bilder ;D Ja, det var en perfekt dag, den var så enormt rolig! :D

Ja, det tycker jag å :)



Bettan, Det var inte lågt. Den betyder ju bara att du betyder för mig ju :)

2008-07-23 @ 12:08:40
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: Kalazo

Jag vet faktiskt när, var och var man gjorde på de flesta bilderna! :D <3

2008-07-23 @ 15:08:53
URL: http://mhenriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

Fasen joh,vad kul det var vill lätt göra om det. haha ;)

2008-07-25 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0