Snart bär det av till Sundsvall igen..

Varit i Gnarp sen i fredags, känns som att det är dags att dra sig in till Sundsvall igen.
Idag blir det en sväng på stan, kanske någon karusell med syster. Det var ju ett tag sen jag träffade henne nu oxå..
När jag är i Gnarp kommer jag bort från civilisationen, känns skönt oxå, men man halkar efter i vänskapskretsen och sådär, lite drygt.

Igår var det riktigt mysigt, bara jag, mamma och pappa hemma. Vi åkte till Kvissle och handlade lite. 3 liter jordgubbar bl.a. :) Lyxade på med Sibyllamat, jordgubbar och chips och dipp, riktigt mysigt. Inte ofta jag är hemma själv, inte ofta jag är hemma överhuvudtaget. Kändes bra att bara ta det lugnt och ta igen den tid jag missat med mamma och pappa på sistone. :)

Fortfarande lite beslutsångest med hur vi ska göra på lördag, om det blir gatufesten eller inte. Skulle ju vara kul men känns samtidigt som att jag inte missar något om jag inte går dit. Både plus och minus med det där..

Inatt vid 3 kommer iaf Mathias hem. Jobboholiken ;) Får äntligen träffa honom, inte träffat han sen i söndags. Eller jo, måndag morgon, innan han åkte till jobbet men det räknar jag inte med ens. Han åkte ju trots allt vid 6 så..
Likadant imorrn, då träffar jag honom heller inte. Han kommer hem samma tid som idag. Men på söndag. Hoppas det är fint väder så man kan åka och bada eller något :)

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0