Jahapp, okej..

Är inne på msn, vilket var länge sen.
Sarah loggade in, och det var hur länge som helst man hörde något ifrån henne. Kul att prata med henne iaf :)

Städat i köket har jag gjort oxå. Nu är det  så fräscht det kan bli. Ska plocka ordning inne i matrummet oxå, bara för att jag är så duktig och tvungen att ta reda på alla grejer som familjen lämnat,,,  Aja, inte gnälla över det.

KLev upp med Mathias imorse. Åt fruksot, gav Ellen mat och släppte ut henne. Gick och la mig i soffan och drömt mardrömmar så det är helt sjukt. Vaknade yr och grejer. INte så speciellt intressant men men..

Det var så enormt varmt när jag och Ellen var ut och gick idag. Hör får ni en bild :)
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Haha, Ellen är så skön! :D

2008-07-23 @ 15:10:30
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0