Jag och mitt tänkande..

Jag följer paradise hotel och jag blir så less på en del där. Visst jag får skylla mig själv att jag tittar. Man blir fast i det för att det är så mkt twister och grejer. Det händer saker hela tiden. Vilket är bra för det är så de behåller tittarna. Det är ju bara repriser som går nu och jag såg det när det gick förrut. Det var ju några år sen så man känner bara igen lite småsaker om vad som händer. Det jag blivit så störd på nu är Henrik, hur han beter sig. Blir så less på han. Dubbelmoral på hög nivå! Först var han ju på Lina hela tiden att han tycker om henne som vän och vill inte att hon ska åka ut och han vill bo med henne där. Sen kom Martin in i bilden och Lina började umgås med honom. Hon umgicks fortfarande med Henrik så klart. Men grejen är den att då erkänner han att han är kär i Lina och att han känner sig utanför när hon umgås med Martin. Han känner sig hotad helt enkelt. Hon tycker bara om honom som en vän och vad jag förstår så tycker hon mer om Martin än Henrik. Det är inte okej för Henrik att hon umgås med honom men sen kommer Daphne in i Paradise hotel och då är han på henne på en gång. Hon säger att hon är kär i han och han blir överlycklig. Visst det får han väl bli men han gör värre saker med Daphne än vad Lina gjort med Martin. Vad är det som gör att Henrik har rätt att göra vad han vill med andra men inte Lina? Aja, först tyckte jag att han var okej men nu börjar jag tvivla. Han hade inte behövt sagt något om att Lina ungås med Martin över huvudtaget,

Jag tänker och tycker så mkt. Fast det är ju så jag är. Det är top chef på tv:n nu. Jag har tv:n på när jag sitter här. Ena tjejen ser ut att ha glasögonen uppochner och en annan har ögonen jättelångt ifrån varann. Heta människor! Så har jag tänkt på en till sak. På Grey's anatomy har dom sina typ läkarmössor och en grej för munnen när de opererar och grejer. Jag ser inte att serien brister någonstans. Men i Cityakuten har dom varken den där grejen för munnen  eller den där mössan. Där har dom oftast t o m utsläppt hår. Det är dåligt gjort. Sämst!

Snart kommer Mathias hem. Han ringde nyss. Då blir det handling sen middag. Sen får vi se vad som händer.

Älskar dig något enormt Mathias<3

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0