Idag kommer familjen hem..

Och det känns lite tråkigt. Det är ju inte direkt så att man längtat efter dom. Vart skönt utan dom. Skött sig själv och grejer. Det har vart riktigt mysigt. Men nu är friden över och allt blir som vanligt igen. Känns lite sorgset egentligen om man tänker efter, att allt blir som vanligt. Den är veckan har vart en underbar vecka. Hur skönt som helst. Men nu är semestern över och alla börjar jobba igen. Mathias pappa med familj åkte tillbaka till sthlm t.ex. Men å andra sidan så är det bra att det är så här, då längtar man ju till nästa sommar då det är semester,

I fredags kom Mathias hem tidigare från jobbet så jag, Mathias och Kalazo for ut till gårdsjön och badade. Mathias pappa med familj var där och det var riktigt mysigt. Efter badandet så bjöd Mathias pappa på pizza. Vi blev några stycken som åt, typ 9 stycken. Det var oxå mysigt.

Igår vart det mest one tree hill sen for jag och Mathias och badade i gårdsjön. Kom hem igen hämtade upp Linus och Martin och åkte ut till föbodvallen och träffade Rickard, Runo och Putte. Sasha var självklart där oxå. Vi åkte in till Gnarp igen vidare till Sörfjärden för där var det pubafton och Mathias var chaffis. Mathias, Linus, Martin och jag åkte hem med Sasha. Lovade Rickard att jag skulle vara hundvakt så det blev två löptikar här hemma. Dom kom bra överens iaf. Mathias och Martin hämtade Rickard och for vidare till Sundsvall och jag och Linus kollade klart på det påbörjade one tree hill avsnittet. Sen gick jag och la mig.

Klev upp idag vid 9,20. Gav Ellen mat, tog en sväng med henne. Tog reda på köket, dammsög och sedan åt jag frukost. Efter det vattnade jag blommor ute, en av sysslorna jag inte kommer sakna när mamma tar över igen.Sen hamnade jag här. Grabbsen sover fortfarande.

Senare ska vi åka ut till fäbodvallen igen och Ellen ska följa med. Får se om det blir nå bad idag. Grilla ska vi iaf :)

Dags att hitta på något annat.
Hörs'
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0