Husvakt..

Familjen åkte igår, blev stressad av att dom aldrig kom i väg någon gång. Jag kom hit vid 11 igår och mamma hade knappt börjat. Pappa slutade 16 och då skulle allt vara klart. Dom kom inte iväg förrens 18,45 eller var det 19,45(?). Tomas och Andreas gjorde inge annat än att skrika som vanligt och mamma höll på med sitt. När dom äntligen var på väg att åka så åkte Mathias och jag bort till Pizzan. Vi kommer hem med maten då for de precis.
 
Efter maten tog vi med oss Ellen  och for till Sörfjärden till Mathias pappa med familj. Det var mysigt. Var inte där så länge utan Mathias skjutsade hem mig och Ellen. Jag var så trött så jag orkade inge mer. Satt mig och kollade på paradise hotel. Det är så fult så att det är bra. Efter det kom Mathias, Linus och Martin en sväng. Sen var det dags att skjutsa hem dom oxå.

Väcks första gången vid 4, Dumkatten ville gå ut. Okej tänkte jag och släppte ut henne. Vaknar 6 igen för att hon vill in igen. Klockan 8 ut och vid 9,15-9,30 var det kört för mig. Hon skulle in igen. Hon har ju kattungarna inne så jag förstår ju att hon vill in men fattar inte varför hon ska ut hela tiden... Det värsta är ju at hon tjuter om man inte släpper ut na.

Gav Ellen mat sen gick vi ut och gick en halvtimme. Riktigt mysigt var det. När vi kom hem satt jag igång och städade badrummet då jag fick ett sms av Mathias som jag trodde sov. Gick in till han sen blev det frukost :) Nu har han åkt i väg till pappa sin och ska hjälpa han med något tak. Såå jag dammsuger. Roligt, icke. Dom "hann" inte städa innan dom for igår. Så trött på det där..

Nu får vi se vad Ellen och jag ska hitta på,
hörs'

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0