Gonatt

Dags att gå och lägga sig... Inte för att jag är så jättetrött men sömn behövs alltid. Ska upp tidigt imorgon oxå. Ska vara på arbetsförmedlingen och det tar ju sin tid att ta sig in till stan härifrån.

Blev inget umgås med Madde, vi tar det imorgon i stället. En liten utflykt sådär :)

Vart snäll och hjälpt till och vikt tvätt med Mathias mamma. Har varken träffats eller pratat så mkt på sistone så nu har jag tagit igen det oxå :) Har blivit duktig på att ta igen tid med folk. Det känns kul :)

Nu ska jag ta och ringa min älskling och sedan blir det sängen som gäller.

Gonatt!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du tar igen tid med alla utom Lp ju! :p

2008-07-04 @ 15:17:33
Postat av: Johanna

Förlåt då Bettan. Kom in till stan imorrn så tar vi igen :D

2008-07-04 @ 18:30:51
URL: http://johhenriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0