God morgon!

Nu har jag packat ihop mina grejer och är på väg hemåt strax. Husvaktstiden börjar. Suck! Blir totalt låst, får inte vara borta från huset mer än 2-3 timmar, så låst i gnarp, jeeej, eller inte. Fattar inte varför dom var tvungen att ta fram kattungarna nu när dom åker bort. Det stog inte på mitt schema att jag skulle anpassa mig efter dom. Det låter elakt jag vet, men några av er vet vad jag pratar om.

Igår var Kalazo och jag ut te Birsta. Jobbsökardag. Jag kan inte säga att det varken kändes jobbigt eller trögt. Alla var så trevliga så :) När vi endå var i birsta så måsta vi ju kika lite i affärer oxå ;) Vi höll på och flumma som vanligt, en riktigt bra dag!

När vi kom in till stan drog hon vidare ut mot alnö och jag började stapetsera bort mot Mathias jobb. Vi åkte till coop och köpte lite gotta, sen åkte vi hem till bergsåker. Mitt jobbsökande fortsatte på internet. Sen tittade vi på One tree hill och åt chipsen. Riktigt mysigt. Somnade in ganska fort efter det :)

Jaha, dags att röra på påkarna,
hörs'

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0