Gavin DeGraw

Sitter jag och lyssnar sönder nu. Älskar hans musik! Fört in hans nya skiva på mobilen nu. Ska se om vi hittar något annat roligt oxå :)

Klev upp med Mathias i morse, 5,30. Hatar att vara morgonpigg. Jag kan sova rätt länge men vaknar jag tidigt är det kört. Men jag tänker inte ljuga. Gick faktiskt och la mig i soffan me Ellen och somnade om igen. Innan jag somnade om tittade jag på Alvin och gänget, igen. Den gillas. Gick ut en långprommis med Ellen se kollade vi klart och åt lunch. Kyckling och ris.

Var jätteduktig igår och hade skrivit  lista och allt på det som behövdes handlas hem. Det blev 3 kassar men jag glömde skriva en del saker.Måste erkänna att det känns hur skönt som helst att sköta om sig själv. Åka och handla, laga mat, städa, diska och tvätta. Allt det som är tråkigt i vanliga fall. Mathias och jag kommer klara oss galant :)

Men nu tänker jag runda av. Mathias tog hit sin dator, vilket gillas jättemkt för den här är inte seg och här finns all musik och grejer., Älskar hur du tänker Mathias<3

Innan jag loggar ut tänkte jag bara höra om Kalazo minns det här. Myran sprang ifrån kameran med bytet + att han var för liten, fick ju zooma sönder ;p Det var en riktigt rolig dag Kalazo! <3

     
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Hahaha, jag minns! :D Håller med, jätte rolig dag! :D <3

2008-07-22 @ 14:50:53
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0