Ett tag sen nu..

Är tillbaka i Sundsvall igen. Tro det eller ej, ,men övningskörde faktiskt hit igår kväll :) Inte direkt genom stan kanske men via bergsgatan. Det är ju en del rödljus med det gick hur bra som helst! :)
Varit på lite småsemester i Morvall, Ljusdal, från onsdag till söndag :) Jag har träffat min moster, kusin, hans tjej och deras bebis. Hur söt som helst. Självklart var Mathias med oxå, han kom dit på fredagkväll :) Var i väg på fredagen på ett lincafé i Järvsö med moster och mormor och några fler. Det var väl inte direkt något för mig men det var roligt att komma ut och göra något nytt.

Kom på att jag grubblade ju om vad Kicki och jag skulle göra, om vi skulle på gatufesten eller inte. Vi var iaf dit på lördagen :)

Ikväll ska jag ut te Kicki, får se vad vi hittar på. Äta ska vi iaf göra :)

Har inte så mkt mer att säga
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0