Dags att försöka igen..

Hade en blogg förut, men det sket sig totalt.
Bestämt mig för att ge det en ny chans.

Är hemma i Gnarp nu, ensam med hundarna. Syskonen är i Sundsvall med deras vänner till på fredag så.
Mamma ringde nyss och berättade att hon snart är hemma, då blir det inte så ensamt. Hundarna sover bara dom.
Var ute och övningskörde och fiskade igår med pappa. Vi fick ingen fisk men det var roligt att umgås. Träffas ju inte lika mkt nuförtiden eftersom jag är i Sundsvall hos Mathias och sådär.

I helgen som var var det cruising i Gnarp. Fredagen slutade väl inte så bra men lördagen var riktigt rolig. På lördagen gick jag med Mathias och hans familj och släkt och sådär. Hur kul som helst var det. Kicki kom ju dit hon oxå. Roligt att träffa henne. Var ju ett tag sen jag träffade henne och det har jag dåligt samvete för. Men på lördag ska vi umgås iaf. Får se om det blir gatufesten eller vad det blir, det behövs inte så mkt för att vi ska ha kul ;)

Imorgon bär det av in till Sundsvall igen, saknar Mathias så mkt att jag tror att jag spricker. Tyvärr hinner jag inte träffa han så mkt, han jobbar från morgon till natt. Känns surt, men på lördag får jag förhoppningsvis vakna upp med honom. Då börjar han inte förrän 17 vad jag vet. Är så tomt utan han i sängen.

Aja, nu tackar jag för mig :)

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du lyckades bra med dit inlägg! Nu är det bara att fortsätta! :D <3

2008-07-03 @ 06:36:35
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0