--

Satan vad trött och slut jag känner mig. Suttit här vid datorn ett tag och kollat jobb och sådär. Messat med syster min och planerat att vi ska träffas imorrn. Gruvar mig lite granna, ska strax bege mig ut mot bussen och jag var så duktig och glömde min jacka i Morvall. Smurto! Som sagt ska jag ju iväg och träffa Kicki :) Saknar att vi inte umgås lika mkt längre.

Om en halvtimme slutar Mathias, då hinner jag träffa han innan jag drar iväg trots allt :) Det var så mysigt i natt. Att ha dig så tätt intill. Jag älskar dig <3

På fredag t o m söndagen veckan efter är jag,  Mathias och goEllen husvakt. I Gnarp. Hyffsat låst. Men någon dag där lär ju Ellen och jag kunna ta oss in och se vad som händer i Sundsvall och åka med Mathias hem :) Får se hur Kicki jobbar, kanske kan stämma in något med henne :)

Blir så less, tittade precis ut genom fönstret. Det ösregnar. Mysigt, ska ju gå te bussen sen och det är ju en bit, vaknar väl upp imorrn med världens förkylning om jag ska ut i det där. Nu blev det lite självömkan ;)

Nu blir det annat!
Hejs!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0