Torsdag. - Verkligen uppe med tuppen!

Ja, tro det eller ej men själv klev man upp strax innan 7 imorse. Emil mår inget vidare och Cattis och Larsa var tvungna att fara till jobbet. Cattis kommer hem vid 13 så det är inte så speciellt länge men inte alla som kliver upp vid 7 för att vara barnvakt. Philip är också hemma så klart. Dom sitter och tittar på tv medans jag plockar undan och har mig. Förstår inte att två personer stökar ner så mkt. Jag riktar mig mot mig och Mathias.

Senare idag mot eftermiddagen blir det Birsta. Mathias fyller ju år imorgon. Gosaken själv liksom :) Så svårt att hitta på något att köpa till honom dock.
Birsta blir med Kicki i ala fall :) Ovanligt va? ;)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0