Torsdag. - Det här var inte igår!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. I måndags. Har haft så mycket för mig konstigt nog. Brukar ha tid att skriva flera gånger om dagen men idag blir det som en uppdatering så ni inte tror jag ljuger ;)

Måndags: Vilai kom och hämtade mig vid 13. Vi for ut till Birsta och tittade lite. Var där till kvällningen. Sedan lagade Vilai typ världens godaste maträtt, kött och ris. Riktigt gott var det. Myste på och pratade på tills det vart sängdags. Jag sov över där.

Tisdag: En skön promenad i skogen med Vilai, Sasha och Max. Kändes nyttigt att gå. Blev i alla fall en timme. For ut till Ikea och tittade lite. Notera: Jag köpte inget. Vilai skjutsade in mig till stan då jag skulle ha körlektion. Hade dubbel så jag fick köra ett tag. Enkelriktat var det på schemat. Tog sedan bussen bort till Rickard och Vilai. Jag fick mat. Sylta och potatis. Sedan blev det en promenad. Vi gick allihopa, jag, Vilai, Rickard. Jocke, Sasha och Max. Mysigt!! Byggde snögubbe och hade snöbollskrig. Känns hemskt att säga men det kändes som att man hörde till, som i en familj typ. Det måste jag säga var länge sedan. Rickard skjutsade in mig till tågstationen vid 21,30. Skulle möta upp Mathias som kom hem från Örebro. Vi myste på lite och somnade sedan rätt snabbt.

Onsdag: Promenerade till bussen. En idiot i minibuss körde på mig. Han var tvungen att ta sats så han kom upp för backen, jag stog nästan nere i diket men ändå körde han på mig. Eller så dramatiskt var det inte. Men det kändes som att han liksom svängde mot mig. Han körde in i min axel i alla fall och det gjorde inte ont förrän igårkväll. Det känns nu också men inte ska jag gnälla över det. Han körde ju inte över mig som tur var. Hade körlektion 8,30-9,10. Gick sedan en sväng på stan. Fortsatte till Motivators lokaler och skrev ut ansökningar. Tog en till sväng på stan, handlade julklappar. Hade körlektion mellan 15,45-16,25. Mathias hämtade mig efter det för 17 skulle jag börja jobba. Hualigen säger jag bara. Innan vi la oss kollade vi lite på Tom och Jerry, myste på sen sov vi.

Idag blir det först körlektion. Sedan blir det Kicki och julmarknad i Matfors. Trevligt! :)

Grattis till körkortet Agge! :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0