Tisdag. - Jullhandling!

Nu sitter jag hemma hos Kalazo. Hade körlektion imorse. Gick väl sådär. Körde på landsväg. Köra och hålla avstånd är inget problem utan att hålla farten till svängen. Annars gick det bra. Måste vara mer uppmärksam men det går bra.
Efter körlektionen gick jag hit, till Kalazo. Sitter och försöker hitta något intressant att se på tv:n. Lite svårt måste jag säga.
Mathias slutar senast 13 idag så efter det blir det julhandling. Har inte handlat all mat. Jag jobbar mellan 16-22,15. Jag kommer vara helt slut imorgon bitti då jag jobbar 8,45-15. Sedan blir det julaftonsfirande! :)

Mathias och jag for till Susanne igår. Tackade för all hjälp, gav en blomma, åt knäck och chokladpraliner och bara umgicks. Jättemysigt!
Strax blir det stan en sväng. Bara det öppnar någon gång.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: anette

Tack för i torsdags det var hur roligt som helst:) Vi får dra ihop något mer framöver!

2008-12-28 @ 23:26:12
URL: http://anetteforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0