Måndag. - Ny vecka!

Ny vecka igen. Tiden bara rinner iväg. Inte varit så aktiv idag. Skönt det också. Kollar upp lite viktiga saker och sådär bara.

Kickis födelsedag igår! Ett riktigt stort grattis till henne som nu är 19 år! :)
Jobbade stenhårt på att få upp Mathias ur sängen igår. 12,50 fick jag upp honom och det blev frukost. Sedan bar det av till Birsta för att inhandla en födelsedagspresent till fröken. Tog med mig ett stort värmeljus. Hade bestämt mig för att ge bort en ljuslykta och jag ville inte ge henne en ljuslykta och sedan får hon skaffa fram ett ljus själv. For ut till Matfors och där var det bra mkt folk. Massa släktingar + Robban och Micke upp i alltihop så Mathias och jag placerade oss med Kicki, Robban och Micke i köket. Alice var också med, under bordet. Mathias for iväg en sväng men jag stannade kvar. Åt massa gotta, tårta, kakor, lussekatter och gomiddag. Fast jag åt inte så mkt då Mathias och jag skulle äta sedan efter att han kommit tillbaka. Blev McDonalds. Faktiskt riktigt gott men kände mig tjock som en padda efter det. Väl hemma blev det film och mys. Sedan sova.

Kicki 19 år, ja, det klingar riktigt fint ;D
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0