Måndag. - Julstök!

Nu sitter jag här på golvet i lägenheten framför datorn. Allt blir knäppt för musen till datorn fungerar inte. Det är slut på batteri. Men eftersom jag är sämst på att skriva här och jag fick en lucka nu så ska inte en datamus få stoppa mig. Lägeneheten blir mer och mer beboelig. Vilket är skönt. Så snart man vet vart allt ska vara så försvinner de onödiga sakerna ner till källaren och förrådet. Där de då hör hemma. Köket är det rum som är mest klart. Det är enklast. Det första rummet i lägenheten också så längre in får nu inte gå ;)

I lördags jobbade jag först till 21,15. Mathilda och Anton åkte busse med mig. Vi var på väg till Coop Extra men det sket sig. Det stänger ju 20 på helger... Vi gicki till Ica kvantum ist efter lite om och men. Hann precis. Kom fram 21,56 och det stängde 22. Köpte Massa godis och en påse skumtomtar. Haha. skumtomtarna var slut innan vi kommit hem. Makke och några till var hemma hos oss. Mathias också så klart. Kände mig elak men jag blev gnällig när det var massa folk här och jag skulle jobba 12 timmars dagen efter. De stack iväg och vi blev 4 kvar. Åt clementiner, godis och chips. De förtärade alkohol och jag satt där med mitt vatten.

Nu är jag hemma med Kalazo. Mathias kommer hem när som helst. Var meningen att jag skulle leta skruvar men då Kalazo gick iväg för att prata i telefon tog jag mig friheten att skriva.
Tur att det är jul snart så man kan skylla på att det stökiga beror på julstöket när det egentligen är allmänt stökigt :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0