Sundsvall!

Nu är jag tillbaka i Sundsvall igen hos min underbara Fästman! Känns hur skönt som helst att komma från Gnarp. Där är det just nu sämre än sämst...

I fredags vart det Selånger. Förfest i Granloholm sen mot Selånger. Jag drack inget, en liten notis sådär bara. Kom ner på Selånger och allt konstigt lyckades hända. Men vi åkte en massa kariseller så jag blev supernöjd!

Lördagen var lugn sen åkte jag och Mathias till min kära storebror där vi var bjuden på fest. Sedan blev det August. Kvällen natten var hur kul som helst. Iaf hemvägen med Mulle Meck bordet! Väl hemma i brors lägenhet blev det mat sen slocknade jag och Mathias ganska snabbt.

Slut'
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0