Söndag. 4 månader till julafton.

Ingen glad dag idag. Det är bara bråk och tjafs hela tiden. Missförstånd och tårar. Tröttnat på den här skiten nu. Jag skrev ett inlägg igår, vissa av er hann läsa det, andra inte. Tog bort det pga skuldkänslor men nu ångrar jag att jag tog bort det.

Jag är stressad. Jag vet att jag måste ha ett jobb. Det stressar mig. Jag vill ha mitt körkort. För att få det behöver jag ett jobb. Stressad! Jag vill flytta hemifrån. För det behöver jag ett jobb. Stressad! Det är inte det enklaste att få ett jobb. Tro mig, jag söker. Jag sitter inte hemma och tycker synd om mig själv iaf. Men skäll inte på mig. Jag gör det jag kan. Stötta eller något ist. Mår inte bättre av att ni stressar mig. Det här är sämst! Så sjukt less!

Sitter och väntar på att Mathias ska komma. Vet inte när han kommer men komma hit skulle han iaf. Det är jag glad för. Men allt känns sekigt. Nu får ni ett klagoinlägg men jag vet att ni överlever det för det gör jag.

Sluta klaga. Acceptera det som det är ist. Det blir inte bättre av bråk och tjafs!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0