Jaha..

Idag bär det av till Gnarp. Mathias ska på firmafest idag med sitt jobb. Jag åker till Gnarp med Madde och Stefan.
Det ska bli grillning ikväll med la familia, hoppas det blir mysigt och helst ingen äcklig marinad på köttet.

Igår var jag med Mathias, Makke och Malin. Mathias och jag for först bort till Makke och satt ute där. Sedan kom Malin dit. Det var riktigt trevligt. Sedan blev det avgång till stan och bk. En okej kväll men jag var inte på humör. Inte en gnutta alkohol för min del och det var skönt. Sovit som en stock inatt bredvid världens goaste!

På måndag fyller Tomas 10 år. Imorrn ska vi fira honom. Köpt present och allt. Får se vad som händer.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0