Jag har fått ett jobb!

Kan ni förstå hur glad jag är!? Helt överlycklig! Börjar jobba imorgon 7-16. Samma tid torsdag och fredag. Är så glad att jag glömmer bort att nämna vart jag ska börja jobba. Coop Nära Bergsåker! Peter ringde imorse och frågade om jag ville jobba. Bara rakt på sak. Asnajs!

Som ni ser har jag gjort om min blogg. Visst blev den rätt najs ändå? Suttit i evigheter. Kan ju inte direkt påstå att det går snabbt med den här proppen till datorn men det går om man har tålamod.

Åker in till Mathias ikväll. Får man träffa honom också. Uppskattas alltid!

Nu har inte jag tid nå mer. Vela bara berätta att jag fått jobb! Nu ska jag in och förbereda för maten. Pölsa och fläsk, mums!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0