Helg!

Nu är det helg och man är tillbaka i Sundsvall. Känns hur skönt som helst!

Vaknade imorse vid 4,30 någonstans och det kändes som att jag inte sovit alls. Somnar om och drömmer mardrömmar. Som vanligt. Klev upp vi 9,45 och duschade, sen blev det frukost. Kalazo och jag spelade lite nitro kart och sedan fick jag övningsköra med mamma. Det var första gången jag övningskörde tillsammans med henne utan pappa och det gick riktigt bra.

Madde och jag packade och käkade sen drog vi oss ner till bussen som gick 15. Flummade och hade det allmänt roligt på bussen. När vi kom fram till Sundsvall väntade vi på Mathias och Stefan. Mathias och jag åkte sen ut till citygross och handlade gotta och nu är vi hemma i bergsåker. Ikväll blir det film och imorrn blir det nog folk.

Tack för mig.
Hörs'
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0