Dags att dra sig tillbaka till Gnarp igen..

Håller på och klär på mig och gör mig iordning. Ska strax gå till bussen, sedan möta upp med Kalazo i stan, käka något sen blir det hemfärd. Men jag har planerat att jag åker tillbaka till Sundsvall i helgen igen. Mathias är ju hemma den här helgen så jag vill umgås med honom. Det får familjen ta. Är ju hemma rätt mycket nuförtiden.

Kicki och jag var ju ut till Birsta igår. Det var riktigt mysigt. Vi började med att köpa glass. Sen köpte hon en jacka och jag ett linne sen var vi klara. Kicki skjutsade hem mig till bergsåker och där startade ett one tree hill-maraton. Mathias och jag la oss inte allt för sent och nu är han iväg och jobbar.



Du kom in i mitt liv och tog mitt hjärta med storm.
Du betyder så enormt mycket för mig.
Du är mitt allt, nu och för alltid.
Jag älskar dig Mathias!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0