25/8 Turdag?

Turdag? Enligt horoskopet i Hänt Bild så ska det vara min turdag idag. Inte för att det har märkts direkt. Det har mest hänt massa äckel.

Igår fick ni ett ganska mkt klagoinlägg. Men idag är det andra bullar! Idag känns allt bättre. Mathias kom ju igår. Och humöret ändrades typ asmycket till det glada. Finns nog ingen annan människa som kan göra mig så glad. Kollade på film igår, 7 seconds. Måste erkänna att den var bättre än vad jag trodde. SötMathias tog med sig Cheeze Cruncherz också. Uppskattas!

Skulle vilja åka till honom imorrn. Men jag vet inte riktigt hur det blir. Förstår ingenting. Om Madde flyttar in i studentrummet på onsdag så skulle jag få köra in till stan om jag är hemma. Men jag vet inte om hon ska det på onsdag eller när det blir. Lite smått dilemma. Får prata om det sen med mamma som förresten kommer hem på lunchen och äter med mig. Hon skulle köpa med sig något.

Tvättar mitt vita linne också. Sist blev det färgat för att jag hade en ny huvtröja över linnet som luddade av sig. Smart som jag var så förstog jag inte det förrän jag använde tröjan och linnet igen. Så nu får vi se om det blir färgat igen eller hur det blir. Annars får klorin komma till undsätting, igen. Det negativa är ju att det tar ju evigheter att få bort tvätten. Det är hur mkt som helst. Aja, så länge linnet är vitt är jag nöjd.

Grattis Tomas 10 år!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0